tisdag 26 april 2011

Nu har det börjat!!

Hej!
Hoppas att ni alla haft en riktigt härlig påskhelg med mycket sol och några sköna lediga dagar!

Känner ni också att allt det härliga som hör våren och sommaren till verkligen har börjat nu? 
I Slottsskogen sitter människor och solar redan kl halv 10 på förmiddagen när jag och Zimba går igenom på väg till butiken. Både korvstånden och glasskioskerna har öppnat och massor av barn med föräldrar leker på Plikta! Men härligheterna fortsätter! Runt om i stan har uteserveringarna slagits upp och varit fullsatta - Sååå skönt att kunna sitta ute och dricka kaffe, äta lite fika och bara ha det gott i solen! Själv har jag tillbringat påskhelgen ute i Rävlanda där jag och min sambo, tillsammans med familjen och lite av släkten hjälpt till att göra om ett rum från sovrum till walk in closet! WOW!

Men vi har haft lite pauser med grillning, vin, sol och mycket skratt!
Underbart!

Här i butiken har vi haft öppet i påsk och faktiskt sålt en hel del, vilket gör att vi har kunnat fylla på med nya härliga varor! Nya inredningsartiklar och en del nya sjalar- både till ordinarie pris och i korgen med 50%!

I övrigt har vi rea på en del kläder - vi ger t ex 30 % i rabatt på alla våra plyschtunikor, alla kläder i armégrönt, beige och grått och lite annat smått och gott!


Det finns alltid någon liten reahörna i butiken som är värd en titt!


Hela den kommande veckan möter ni mig, EmmaMaria, i butiken och lördag-måndag träffar ni Rebecka!




Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar