torsdag 8 september 2011

Cream, DesignWerket och Ziz Design

Idag har vi fått in en del nya smycken från Ziz Design., som jag har ägnat mig åt att packa upp nu på förmiddagen. Armband, halsband och örhängen! Jag har också plockat fram en alldeles ny kappa från Cream. Perfekt höstjacka i en underbar färg!


Igår Hade jag besök utav DesignWerket. Självklart beställde jag ett par urläckra plagg som kommer i januari-februari. Plagg som går att använda både till fest och vardag och som är gjorda i toppenkvalitet, rättvisemärkt och är otroligt bra passform på! Denna gången testade jag något nytt. Det är nämligen så att DesignWerket har gjort en kollektion som heter Grand Design. Det vill säga, kläderna kommer i storlek L-XXXL!  Så passa på att komma hit i januari-februari- då har vi garanterat en storlek som passa dig som är lite större och kan ha svårt att hitta kläder som är lite snyggare. Nedan får du ett smakprov.
Kommer i grått, jättebra tunika!

Väldigt snygg vit blus, du väljer själv hur mkt du vill "skrynkla" upp den

jättehärlig, gjort i bomull med riktigt fin kvalitet!

Denna underbara kofta kommer i en snygg grå färg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar