tisdag 18 september 2012

Sista bloggandet från Helenè & EmmaMaria

Vänner, nu är det sista gången vi; EmmaMaria och Helenè, skriver till er. Vi har haft 2 fantastiska år med ett avslut som var fantastiskt.

Det är vemodigt att skriva det här - jag; Helenè, har under så många år haft som min dröm att driva en liten butik med vackra saker. Och Jemmalicious - J som i Johanna, Emma som i Emma med avslutet S som i Sara (They are all delicious!) är ju namnet skapat från initialer och namn från mina underbara barn. John Fredrik fick inte plats i Jemmalicious men honom har många av er träffat i butiken.

EmmaMaria har börjat plugga och jag har prövat på att ha min första lediga helg på 2 år. Gissa om det var skönt!

Jag kommer att sakna er fina goda människor som handlat hos oss och där en del av er blivit våra vänner. Tack för allt ni handlat, för vänliga ord och många glada skratt! Det har varit - och är - obetalbart.

Jag saknar er redan!

Varma härliga kramar från Helenè & EmmaMaria Krantz -

(vem vet; kanske ses vi i en annan butik i framtiden :) annars ses vi i Linné-/Olivedalsområdet - Helenè bor här och syns med jämna mellanrum vanka gata upp och gata ner i sökandet på Jemmalicious :)

Nu tar Pernilla & Johan över  Jemmalicious Inredning - var snälla mot dem och handla mycket hos dem :)

Min ödmjukaste och kärleksfullaste tack än en gång till er alla som stöttat oss!

/Helenè




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar