tisdag 10 maj 2011

Förvirrat med vackert!

Oj,oj,oj!

Dagen började otroligt bra med promenad genom den otroligt vackra Slottsskogen! Så underbart att lyssna på alla fråglar som kvittrar, se alla barn som springer omkring och busar och se alla fina hundar som får härliga promenader i det vackra vädret.

I butiken är det mycket att göra - precis så som vi vill ha det! Även igår var en toppendag, uppskattar varenda kund som kommer och gör ett besök hos oss. NI ÄR GULD VÄRDA!


Vad jag inte visste i morse var att jag skulle ringa runt och bli kopplad till tio olika operatöter på DHL för att ett paket som skulle kommit till oss hamnat på helt fel ställe. Men DHL lyckades till slut reda upp det hela och de operatörer jag talade med var jättetrevliga =) massor av rosor till dessa människor!

Så nu har vi koll på läget igen =)

Undrar ni vad det var i paketet...? Jo, fantastiska kläder från vår nya leverantör CREAM - ett nytt märke som vi får in i butik - kanske redan i morgon. Håller mina tummar hårt som skam och önskar  mig så att få packa upp trevliga nyheter.

Och du, en ny leverans med varor från Lisbeth Dahl är på ingång - galet fina hängsmyckeklockor!

Odahls fantastiska smycken i vår butik - till synnerligen bra priser!


Presenter till Mors Dag, Skolavslutningar, Examen, Bröllop, Fröknar/Magistrar - allt hittar du hos oss!


Med detta önskar jag nu alla en helt fantastisk dag med många skratt i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar