fredag 11 februari 2011

Vårsaker!

I morse när jag promenerade med Zimba kunde jag höra flera olika sorters fåglar som kvittrade. Jag såg en ekorre som ila iväg när Zimba fick syn på den. Tyvärr var där ingen sol och blå himel idag, men det var det i tisdags!




I butiken har det kommit in massor av fina vårting! Vi har fått leverans av vackert porslin, ljuslyktor m.m från IB Laursen, vi har fått underbara vårsjalar från Love Forever i rosa och blått med blommor på! Dessutom har vi fått leverans från en av våra nya leverantörer - Ziz Design, som har kommit till oss med smycken och sjalar som är sååå läckra! Rosa,blå,gammelrosa,brunt, gult - you name it!









tunika/blus från Freequent

Lisbeth Dahl är här med smycken, neccesärer, glasburk i ljuvligt rosa- och Freequent är här med ännu fler vårfina kläder; bland annat en härlig kofta att ha till jeans eller klänning/kjol, men också en tunika/blus som även den är supersnygg! Båda plaggen ligger på 399:- Koftan finns i vitt,grönt,sand och svart. Tunikan/blusen i grått och grönt.

Nedan kommer bilder på en del av de nya sjalarna och på lite av kläderna från FreeQuent, samt en stickad kofta från Lisbeth Dahl.







Ursäkta egotrippen...min mamma tycker om att ta kort på mig....

REAN håller vi igång på 70% hela veckan ut, sedan är det ordinarie som gäller igen, så passa på att fynda nu in i det sista!

Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar