onsdag 10 augusti 2011

Inför Way Out West

Varje dag promenerar jag med min hund Zimba genom slottsskogen. Denna vecka är det lite krångligt att göra det. Först tänkte jag; Vad håller dom på med egentligen? Avspärrningar över allt och massor av folk som säger vart man får gå och inte. Men idag när jag gick där förstod jag ju vad dom gör! Nu hade dom fått upp scener och öl/mat-tält. Det är så klart inför Way Out West som skall vara i helgen! 


Själv skall jag tillbringa helgen med att fira lillebror som fyller 18år! Det kommer bli roligt! Hoppas bara på bättre väder än vad det är idag! 


I butiken får vi in fler och fler varor för varje vecka! Nu har vi börjat få ut en hel del nya varor i butiken så nu tycker jag verkligen att du ska passa på att komma hit och ta en titt! Bland annat har vi fått varor från IB Laursen och Affari! 

Kläder har kommit från Freequent och från Cream. Bland annat "favorit-i-repris" koftor i nya färger och vår "favorit-i-repris" tunika i plysch för endast 299:- !


Nytt och härligt från IB Laursen! 


Ny kofta från FreeQuent! 499:-

Favorit-i-repris från FreeQuent! 399.-

Plyschtunikan är tillbaka från FreeQuent! 299:- Finns även i sand och mörkblått!

Favorit-i-repris-kofta från FreeQuent! 399.- Finns i brunt,svart,mörkgrå och ljurgrått!



Alldeles ny tunika från Lily of Sweden! 

Tunika i härligt sammetsmaterial från Lily of Sweden!

Fodrad kofta från Lily of Sweden! Supersnygg!


Välkomna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar