torsdag 21 oktober 2010

Vinter?

Idag när jag gick ner till butiken började det helt plötsligt att hagla! massor! Stora,stora hagelbollar föll ner på mig och Zimba. Han blev alldeles prickig och såg mer ut som en dalmatiner är en pudel.

Nu är det så kallt ute så nu får jag hålla dörren stängd om dagarna, men man är självklart lika välkommer in att titta på allt mysigt och fint i butiken! Nya varor kommer in konstant och senast fick jag in en ursnygg tunika från DesignWerket! Den är bara sååå läcker! kan även användas som en form av underklänning. Jag hade den härondagen på mig med en snygg längre grå kofta över. Helt snyggt!

Dessutom fick jag in världens sötaste kanna, med underbara assietter till! Passar jättebra ihop med den beige skålen som jag har sedan tidigare. Alltihop från IB Laursen.
Så får jag ju inte glömma att nämna de vackra brödkorgarna, även desa från IB Larusen.

Och nu är det ju verkligen höst...påväg mot vinter. Det har börjat blåsa, regna och vara kallt....låter trist, inte sant? Ja så då får man ju vända på steker så att säga. Sätta sig inomhus och njuta av att kolla ut på allt det kalla,blåsiga,regniga, och bara veta att man har det varmt och skönt. Dags att ta fram alla ljus!!!

Såååååå......
Förra veckan fick jag in massor av doftljus från Affari, i sju olika dofter. Dessutom fick jag in små doftljus och små doftvärmeljus. Även urläckra blockljus!
Alltså alldeles fantastiskt!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar