onsdag 15 augusti 2012

SLUTSPURTSREA!

Hej!
Härlig onsdag med fantastiskt väder!!!

Det hurrar vi för och startar SLUTSPURTEN PÅ VÅR REA!!!
Nu 60% RABATT PÅ ALLT!!!

Än finns massor av fantastiska varor kvar! Smycken,sjalar,inredning, goda skorpor,biskotti och delikatessknäcke! Självklart har vi underbara plagg kvar från Italien,Cream,Lilly of Sweden, FreeQuent m.fl.

Kom och besök oss redan idag - Varorna går snabbt åt!

På torsdag åker jag upp till Sthlm och Formexmässan, där jag skall hjälpa de nya ägarna och introducera dem. Vi kommer att beställa hem massor av varor inför hösten från bland andra Miljögården, Cream, Lilly of Swseden, Different Design och Odahl.

Medan jag är i Sthlm möter ni min fantastiska mamma Helenè i butiken, och på fredag e.m möter ni min underbara sambo Johannes. 

Hoppas att ni alla får ett fint avslut på veckan! Kanske kommer ni och är med oss och går "Walk for the strays" kl 12.00 i Slottsskogen? Eller också kanske vi möts på Rosa Steget med start kl 16.00?

Vi från Jemmalicious har samlat ett gott gäng som kommer att gå tillsammans!Självklart tar vi med oss hundarna ut på dessa fantastiska promenader!

 Varmt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar