tisdag 10 april 2012

Efter påsk..

Nu är påsken över.
Hoppas att ni alla fått en riktigt skön och rolig påskledighet!
Vi har haft öppet butiken och bjudit på kaffe och glada tillrop ;)


Hur har ni tillbringat er påsk? Vi startade vår långfredag med att ha öpper i butiken, sedan bar det av till min sambos pappa för att äta middag med familjen.
Därefter åkte vi och sov i Rävlanda hos pappa. Där stannade vi till söndag kväll. Jag och min sambo har fått riktigt god mat, härliga skogspromenader och hjälpt pappa att fixa med huset. Det har varit super, som alltid!
Det är så skönt att komma ut på landet och höra tystnaden, se stjärnorna och bara njuta!
Vår hund Zimba tycker också att det är toppen där, för då får han gå lös som han vill och sniffa runt i naturen. 


Trots regnet, som skall fortsätta hela veckan, kommer vi självklart att ha öppet butiken för er! Jag ser fram emot att se er! 
Här kommer jag att ha tända ljus, ha på radion och ha det mysigt!


Vi fortsätter REA ut sjalar till 50% och REAstången med kläder är påfylld efter påskhelgen!
Nyheterna fortsätter strömma in och jag har packat upp nya kläder från Cream, inredning från Different Design, smycken från Odahl och sjalar från Key ex.


Varmt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar