onsdag 2 november 2011

Personlig Wellnesscoach

Som ni vet handlar den här bloggen om vår butik  som vi nu har hållit igång i lite mer än ett år. Men det är ju så att vid sidan av butiken så arbetar jag (EmmaMaria) även som Personlig Wellnesscoach. Jag började med detta för ett par månader sedan och tycker att det är jätteroligt!
Ett arbete där jag får lov att hjälpa andra människor att må bättre!

Jag arbetar med produkter som hjälper människor i 79 länder (!) att må bättre. Både med att gå upp i vikt, hålla vikten och gå ner i vikt. Dessutom finns det fantastiska produkter för dig som idrottar! Produkter som elitidrottare världen över använder! (bland annat Lionel Messi och David Beckham!)
Produkterna jag talar om är från företaget Herbalife, ett hälsoföretag som har helt fantastiska produkter, som faktiskt några utav VÄRLDENS BÄSTA FORSKARE OCH DOKTORER har arbetat fram! Företaget är nu inne på sitt 31:a år och är världsledande inom branschen.

Jag kom i kontakt med produkterna då jag själv kände att nu var det dags att bli av med de där extra kilona. Jag var trött, sliten, hade ont i mitt knä och tränade inte alls. På kvällarna låg jag i soffan och slöade. Gärna med något gott att tugga på....
Produkterna från Herbalife hjälpte mig att gå ner 14,5 kilo och över 60 cm runt om på kroppen!!!
Det bästa av alla ät att det är SÅ ENKELT! Ersätt två måltider om dagen med en GOD shake från Hetbalife och RIKTIG LAGAD MAT på eftermiddagen. HUR SMIDIGT SOM HELST!

hur mår jag nu? Jag är PIGG, GLAD, Jag tränar 9 pass /vecka UTAN ATT BLI TRÖTT! Det ger mig tvärt om MER ENERGI och jag har nästan ALDRIG ONT i mitt knä längre! Jag har nästan Aldrig huvudvärk och blir nästan aldrig sjuk!
Dessutom ett JÄTTEROLIGT extrajobb som gör att jag kan hitta på lite EXTRA ROLIGT SAKER tillsammans med mina vänner och familj!
Självklart vill jag att just DU ska må lika bra som jag gör! Så om DU tycker att detta låter intressant, eller om du vet någon annan som skulle vilja ha min hjälp - Hör av dig till mig på 0739-99 53 39 eller via mail mebbafia@hotmail.com så kan du få en presentation av mig där vi pratar lite närmre om produkterna. Är du intresserad av ett extrajobb så pratar vi om det.


Välkomna att höra av er till mig!
Mvh EmmaMaria/ Oberoende Herbalifedistributör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar